Ryhmämme facebook sivuilla on julkaistu yli 5200 albumia, koskien pääasiassa Suomen kirkkoja ja hautausmaita. Näiden albumien löytämiseksi on tehty hakemisto. Hakemistojen päivittyminen ei ole automaattinen toiminto uusien albumien julkaisun myötä, vaan ne täytyy aina manuaalisesti päivittää. Tästä johtuen hakemisto harvoin on täydellinen. Ylläpito on tehnyt jaottelun albumien hakemistojen suhteen: päähakemisto kattaa yli 4500 albumia, sankarihautausmaat reilut 600 albumia ja ortodoksiseurakunnat yli 100 albumia. Lisäksi haku toimii jatkossa paikkakunnan nimen mukaan ei siis seurakunnan nimen mukaan. Tämä muutos tehtiin, koska seurakuntien yhdistymisten myötä osa nimistä oli sellaisia, ettei ne auenneet kenellekään.

HUOM!! Mikäli et ole facebook-ryhmän jäsen, hakemistossa olevat albumit eivät aukea sinulle. Albumit eivät myöskään aukea, jos et ole kirjautuneen facebookiin samalla laitteella kuin millä yrität albumia avata.

Kuvia on tällä hetkellä yhteensä lähes 1.000.000 ja jotta kuvien käytöstä saataisiin kaikille helppoa tarvitaan tulevaisuudessa oma tietokanta. Työskentely tätä varten on jo alkanut.

Tietokantaan liittyen on hakemistoon merkitty ne albumit, mitkä on minun tietojen mukaan indeksoitu ja minulla on kyseinen indeksointi. Jos joku puuttuu listalta, niin lähettäkää se minulle.

I Facebook-gruppen finns över 5300 album. För att du enklare skall hitta rätt album har administratorn gjort ett register för hela landet (All albums). Registern uppdateras manuellt vilket betyder att de nyaste albumen hittas bakom fliken Bilder i gruppen. Vi har nästan 1.000.000 foton i gruppen.

OBS!!! Albumen öppnas inte för dej ifall du inte är medlem i Facebook gruppen. Du bör även vara inloggad i Facebook via samma enhet som den du försöker öppnas albumen via.

There is already over 5200 albums in the group, that is why the administrator has made a register for the whole country (All albums). The register is updated manually which means that the newest albums can be found behind the Photos menu. We have now nearly 1.000.000 photos.

NOTE!!! You won't be able to see the photos unless you are a member of the Facebook group, you also have to to be logged in to Facebook on the same device as you are opening the photos on.

--> Huom! Jos huomaatte linkin mikä ei toimi, niin ilmoittakaa siitä Sarille. Tarkkatieto albumin nimestä siis.

Hakemistojen päivitys 23.1.2024 - Albums Uppdated 23rd Jan 2024

Kaikki albumit/All albums